فروشگاه آنلاین ویپ | پارینه نماینده رسمی آسیاتک
  • حساب کاربری
    • لیست دلخواه (0)
    • مقایسه
    • عضویت
    • ورود
  • مشاوره تلفنی: 02691011012
فروشگاه آنلاین تلفن و اینترنت
دسته بندی ها
  • زیبایی و سلامت
        banner
      • ورزش و سرگرمی
      • مد و لباس
      • کیف و کفش
      • لوازم دیجیتال
      • لوازم جانبی
        • لوازم خانگی
        • مبلمان و دکوراسیون
        • لوازم آشپزخانه
        • غذا و رستوران
        • ساعت و دستبند
        • گوشی های هوشمند
        • لوازم خودرو
        • عینک آفتابی
        • صفحه اصلی
        • اینترنت
        • تلفن
        • فروشگاه
                  banner
                  banner
                • وبلاگ
                • صفحات
                  • درباره ما
                  • گارانتی و خدمات
                  • شرایط عضویت
                  • تماس با ما
                  • پشتیبانی فروشگاه
                  • تایپوگرافی
                  • شرایط خرید
                  • نقشه سایت
                  • صفحه 404
                  • صفحه بزودی

                سبد خرید

                0 محصول0تومان
                • سبد خرید شما خالی است!

                • ورود
                • عضویت
                ورود یا ثبت نام
                رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

                ایجاد حساب

                ثبت نام رایگان و آسان است!

                • پرداخت سریع تر
                • ذخیره چند آدرس حمل و نقل
                • مشاهده و ردیابی سفارشات و امکانات دیگر
                ایجاد یک حساب کاربری
                • صفحه اصلی
                • وبلاگ ها
                • راه اندازی مرکز تماس

                راه اندازی مرکز تماس

                نویسنده: مهرداد صفاییتاریخ ایجاد: 25ام شهریور, 1399
                راه اندازی مرکز تماس

                پارینه مجری و پشتیبان تلفن های ویپ و همچنین مرکز تماس با قابلیت ها ویژه

                مرکز تماس، همان‌طور که از نامش پیداست، واحدی است که بخش مهمی از تماس‌های یک سازمان یا کسب و کار، در آن متمرکز شده است.

                مراکز تماس را می‌توان بر اساس جهتِ ارتباطی آن‌ها به سه دسته تقسیم کرد:

                • مراکز اختصاصی تماس ورودی (Pure Inbound Call Centers)
                • مراکز اختصاصی تماس خروجی (Pure Outbound Call Centers)
                • مراکز هیبرید یا ترکیبی ( Inbound-Outbound / ‌Blended / Hybrid Centers)

                مجموعه‌های اختصاصی تماس خروجی برای تبلیغات، اطلاع رسانی درباره محصولات و مشتری یابی با استفاده از تماس سرد (Cold Call) به کار می‌روند.

                در گذشته این کار را تله مارکتینگ می‌نامیدند و اکنون، با توجه به مفهوم گسترده‌ی بازاریابی، مناسب‌تر است وظیفه این مراکز تماس را فروش تلفنی یا Telesales بنامیم.

                مجموعه‌های تماس ورودی در مقایسه با تماس خروجی، تخصصی‌تر محسوب می‌شوند و برای ارائه خدمات پس از فروش، توزیع تقاضای مشتریان و دریافت شکایت‌ها و مواردی مانند این‌ها به‌کار برده می‌شوند.

                در زبان انگلیسی، دو اصطلاح Call Center و Contact Center معنای متفاوتی دارند و معمولاً Contact Center‌ها را نسل جدید Call Center‌ها در نظر می‌گیرند.

                در Contact Center، هم‌چنان محور اصلی ارتباط با مشتری، مکالمه و تماس تلفنی است. اما کانال‌های دیگر ارتباطی مانند پیامک، ایمیل، چت و شبکه های اجتماعی نیز، در این واحد‌ها متمرکز شده‌اند.

                بسیاری از منابع فارسی، برای هر دو واحد Call Center و Contact Center، از اصطلاح مرکز تماس استفاده می‌کنند. اما اگر حساس باشید که بین این دو اصطلاح تفاوت قائل شوید، می‌توانید از مرکز ارتباط به عنوان معادل Contact Center استفاده کنید.

                ماموریت و وظایف مراکز تماس

                وظیفه مرکز تماس و انتظاراتی که از این مراکز وجود داشته، در طول زمان تغییر کرده است.

                نخستین مراکز تماس حدود نیم قرن پیش، با هدف کاهش هزینه ارتباط حضوری و نیز دسترسی گسترده‌تر و ارزان‌تر به بازارهای هدف به‌کار گرفته شدند.

                اما در طول زمان، مأموریت‌های دیگری هم برای این مراکز تعریف شد.

                به عنوان مثال می‌توان به مراکز تماس برای خدمات پس از فروش و نیز مراکز تماس برای دریافت شکایات مشتریان اشاره کرد.

                اگر بخواهیم روند تغییر وظیفه مرکز تماس را شرح دهیم می‌توانیم بگوییم که این مراکز، با هدف ارتباط ارزان‌تر با مشتریان فعلی و بالقوه تأسیس شدند؛ اما امروز بیشتر با هدف افزایش کیفیت تجربه‌ی مشتری به‌کار گرفته می‌شوند.

                هم‌چنین اخیراً برخی کسب و کارها، از مراکز تماس برای ارائه‌ی خدمات متمایز، به مشتریان ویژه‌ی خود استفاده می‌کنند.

                هر بحث آینده مراکز تماس توضیح خواهیم داد که احتمالاً این مراکز در آینده، وظایف دیگری هم در راستای خلق ارزش اقتصادی بر عهده خواهند گرفت.

                دسته بندی وبلاگ

                • آسیاتک
                • ایزابل
                • اینترنت
                • تبلیغات
                • تلفن ثابت
                • ویپ
                Banner Image

                پرفروش ترین ها

                آیتمی برای نمایش وجود ندارد!
                با عضویت در خبرنامه
                اولین نفری که مطلع می شود، باشید!
                • Facebook
                • Twitter
                • Google Plus
                • Pinterest
                image
                • البرز-کرج-45متری گلشهر-کوکب شرقی-روبروی کوچه پامچال
                • تلفن: 02691011012 و 02191011018
                • ایمیل: contact@jfet.ir
                • زمان کاری فروشگاه: هفت روز هفته

                اطلاعات

                • درباره ما
                • گارانتی و خدمات
                • شرایط عضویت
                • پشتیبانی فروشگاه
                • لینک دلخواه 1
                • لینک دلخواه 2

                لینک های دلخواه

                • برندها
                • کارت های هدیه
                • بازاریابی
                • ویژه ها
                • لینک سفارشی 1
                • لینک سفارشی 2

                دسته بندی ها

                • دسته بندی دلخواه 1
                • دسته بندی دلخواه 2
                • دسته بندی دلخواه 3
                • دسته بندی دلخواه 4
                • دسته بندی دلخواه 5
                • دسته بندی دلخواه 6

                گالری اینستاگرام

                محتوایی برای نمایش وجود ندارد !
                نمایش بیشتر نمایش کمتر
                imgpayment
                تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ می باشد. طراحی و بهینه سازی: پارینه وب

                محصول مورد نظر با موفقیت به سبد خرید شما اضافه شد.